۱۳۹۲ مرداد ۱۵, سه‌شنبه

آقای روحانی آیا پورمحمدی نیز دارای ,اعتدال گرایی ,ایمان ,تقوا , پاک دستی و اخلاق است ?


حسن روحانی در اولین کنفرانس خبری می گوید:"مبنای انتخاب ما برای معرفی کابینه ,شایستگی ,تجربه ,اعتدال گرایی ,ایمان ,تقوا ,کاردانی ,اخلاق , تخصص گرایی , پاک دستی , من از تمام وزرایی که پیشنهاد دادم با قاطعیت دفاع می کنم.آنها را قبول دارم.از تک تک آنها دفاع می کنم.آنها را می شناسم یا مستقیم که با هاشون کار کردم .........البته یک چند نفری هم در کابینه هستند که من آشنایی زیادی نسبت به گذشته اونها ندارم و با هم همکار نبودیم اما فراد مطمئنی آنها را به من معرفی کردند..........." 

 محمدرضا رحيمی، " معاون اول رييس جمهور سابق، در «هفتمين جشنواره ملی تعاونی های برتر کشور» مصطفی پور محمدی را متهم کرد ه بود که «پور محمدی پيش از آنکه از دولت طرد شود، حدود ۲۱ ميليارد تومان که با سود متعلق به آن بيش از ۳۰ ميليارد تومان می شود را به طور غير قانونی از وزارتخانه خارج و تاکنون که چهار سال از آن تاريخ می گذرد اين پول را عودت نداده است.»"

" به دنبال افشاگری محمدرضا رحیمی علیه مصطفی پورمحمدی و متهم کردن وی به برداشت «۲۱ میلیار تومان از دولت»، و واکنش پورمحمدی، روزنامه ایران علیه رییس سازمان بازرسی کل کشور دست به افشاگری زده و نوشته بود که مشاور پورمحمدی «مسعود. م» دو روز پس از افشای نامش از سوی مه‌آفرید خسروی در دادگاه رسیدگی به پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی، فوت می‌کند."

همکار سعید امامی

"مصطفی پورمحمدی، نخستین وزیر کشور کابینه نهم، در بیست سالگی دادستان انقلاب در استان‌های خوزستان ، هرمزگان و خراسان شد و احکام اعدام برای از زندانیان در زندان شهرک بندرعباس صادر کرد.
پورمحمدی، یکی از سه عضو «هیات مرگ» به نمایندگی از وزارت اطلاعات بود. هیات مرگ، مسوول بررسی وضعیت زندانیان در سال ۱۳۶۷ بود که مرگ هزاران نفر از زندانیان سیاسی را رقم زد."
آقای حسن روحانی پس معنای اعتدال گرایی ,ایمان ,تقوا , پاک دستی و اخلاق را از نظر شما متوجه شدیم پس بهتر است که دست از عوام فریبی به سبک  آخوندی بردارید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر